Pamir12345 bence en iyisi bebe yağı doktorun öyle söyledi ama ben çatlak için değil daha 1 haftadır sürüyorum karnım geriliyor rahatlasın sancı olmasın diye sürüyorum 3 litre su içiyorum her gün duşa giriyorum ama çatlaması diye dğl düzenli olrk yptğm şeyler 24 haftam bitti bakalım çatlar mıyım blmyorm bence ne kdr üstüne düşmezsen o kdr çatlamassın ama bence kesinlikle bebe yağı 😁