merveulker21 2buçuk ay önce sezaryen oldum canım o gece daha kızımız altını değiştirdim hiiiçç korkma. Tabiki herkesin acı eşiği farklıdır ama kendini korkutma herşey çok güzel olucak emin ol. Yanına mutlaka sade kahve ve kayısı hoşafı al hem baş ağrını engeller hem de hemen tuvalete çıkarır. Depend al yanına mutlaka. Kalın çorap al aman ayaklarını üşütme. Bebeğin gelir gelmez de sürekli emzir. Hayırlı doğumlar diliyorum sağlıkla al kucağına bebişini 🥰🌺