Kızlar meraba 1 senelik evliyiz 9aydir deniyorduk bı sorun olmamasına rağmen gebelik olmamıştı bugünde rahim filmi çekildi ondada sorun görülmedi tüpler çok iyi dedi doktor. Gebelik 2 ayda oluşur rahim filminden sonra genellikle dedi ve anti Med diye bı hap verdi bu kullanıp hamile kalan varmı ?