_ozlmm Busraademirr2323 Bence adet tarihinizden hesaplayın 6 ya da 7. Hafta da gidin kese ile bebeği görürsünüz ☺️ Şimdi gitseniz de sizi iki hafta sonraya falan randevu verir bir de folik asit kullanıyor musunuz eğer kullanmıyorsanız başlamanız gerek
Busraademirr2323 _ozlmm ben çatlatma iğnesi ile gebe kaldım o yüzden adetle saymadım canım benim nasıl yapayım arafta kaldım. Evet bir aydın kullanıyordum devam ediyorum şimdide
Merrose Busraademirr2323 Busraademirr2323 4 haftada ilk kese 5. Haftada ikinci kesem görüldü. İkizlere gebeyim ☺️