Anonymousmom Asil_hatun benimkisi 9 gün öndeydi ama adet tarihinden dolayı net değildi öne çekildi 2 hafta birwz fazla . Şeker olabilir mi ü
berceste5155 Asil_hatun benim bebeğimde iki hafta önden gidiyor ona rağmen 39+4 olduk hala bekliyoruz
AslanBebeginAnnesi Asil_hatun hayır canım ben ilk defa duyuyorum dediğini 🤷🏻♀️ daha önce de bu konu burda çok konuşuldu ama herkes son adet tarihine göre doğum yaptı ultrasona göre değil
ikicocuklubiranne AslanBebeginAnnesi farklı görüşler oluyor demek ki. İlk gebeliğimde benimde 2 hafta öndeydi. Adet tarihimi değiştirdi hatta doktorum. Ultrason tarihine göre doğum yaptım
R94_ Benimde 2 ile 3 hafta ileride canım hiç erken alırız demedi doktor. Erken doğum olmadıktan sonra bı sorun yok bence. Kilolu bebek çok var doğan