Bana da 25.haftaya kadar 2 hafta ileride dediler . Şeker yükleme testi yaptırdım öyle dedikleri için bir şey çıkmadı . Sonra hesaplama da bir yanlışlık olabilir dediler sonra anne ya da baba uzun veya iri olurda da olur genetik dedi . Şimdi doktorumu değiştirdim başka bir hastanede doğum yapacağım ,adam normal diyor boyunu kilosunu 30.hafta 1600 kg boyu da 39 cm .