svgunes Ciğer geliştirici iğne yaptırdınız mi ,yan etkileri vs.var mıymış ben iki doktora gidiyorum,bir önerdi diğeri önermedi.kafam çok karıştı,yaptıranlar ve sizin dokturunuzun önerileri ne oldu ?
Mucizeminnos svgunes ben 34. Hafta erken doğum riskimden dolayı vuruldum neden önermedi doktorlar sonuçta bebeği riske atmak istemedikleri için ciğer geliştirici vuruyolar ne gibi bişeyi olabilir ki önermeyen doktorun nedenini merak ettim açıkçası
esradgn123 svgunes Erken doğum riski olduğu için yaptırdım Vücut sıcaklığım yükseldi elim ayağım şişti biraz Bebişin hareketleri azaldı birkaç gün
svgunes Hande123- ikiz bebeklerim için doktorlar vaktinden önce gelme ihtimali yüksek diyor.o yüzden.31+2 haftadayiz
svgunes Bebekdelisi Allah bağışlasın,inşallah ben de sağlıkla alırım kucağıma ikisini de,doktorun biri önerdi diğeri ,onermeyince ne yapacağımı bilemedim açıkçası.
Kubrar33 svgunes Benım kızımda yaptılar hıc bısey olmadı hatta benden sonra dogum yapan arkadasın bebegı daha buyuk olmasına ragmen 20 gun yogun bakımdan cıkamadı sonra tekrar gırdı dıye duydum hatta bızımkı bır gun bıle kalmadı solunumda hıc sıkıntı yasamadık
Melismelo 32 de 2 doz vuruldum erken doğum riskinden, öyle belirli bir yan etkisi yok diye biliyorum sadece bazıları vuruldukdan sonra hareketlerinde azalma hisediyor ama geri geciyor yani ve fazla doz vurulması araştırmalara göre cocuğun ileride cok hareketli olmasının sebebi olabiliyormuş ama öyle kanıtlanmadı bu yani ama benim bebiş ciğe geliştiriciden sonra baya hareketlendi ve kilo almaya başladı sanki 🙈 bence önemli birşey Allah korusun erken gelse en azındna fazla solunum sorunu yaşamaz
Bebekdelisi svgunes canım bana oyle odu erken doğdu küveze girdi 2. De öneren dr dinledim saglıkla aldım elhamdulillah bunlarda da yapılsın istiyor drum