Nskyhn bu kadar kasma ya. Eve gelip direk bandı açtım düşün altına girdim. Hasta pedi kullandım . İkinci gün normal öde geçtim . Hasta bezleri hava aldırmaz enfeksiyon kapar diye. Bu kadar. Özel birsey kullanmadım doktor duş ta kullanmam için bir şampuan gibi birşey verdi vajinami ve sezaryen yerimi onunla yıkadım. Sabah ayrı akşam ayrı duş alırdım