Tazeannee GizeMete benimde 27+5 iken 1250 idi suan 28+3 üm ne kadar bilmiyorum canım kısmetse oğlum olucak benim de nasipse
Tazeannee Yasemindemirtas normaldir canım o anormal bir durum olsaydı doktorun söylerdi bir anda büyüyor bebişlerimiz☺️
deletedmom6295 Yasemindemirtas küçük değil o kadar ama azıcık daha kilolansın diyorsanız kaşar peyniri ceviz badem abartmadan ginlül öğünlere ekleyin. fark gerçekten fark ediliyor. maksat içiniz rahat olsun 😍
Yasemindemirtas Tazeannee inşallah canım ama ben minyonum doktor bana bi kere sen nesin de bebegin ne olcak demisti
GizeMete Hepimize maaşallah arkadaşlar önemli olan gelişimleri haftasında gitsin kuzucuklarımıZın kilo alır sonradan da😊🤗 karnıznızda ara ara toplanma oluyor mu sertleşme
Tazeannee GizeMete kesinlikle katılıyorum canım herşey onlar için Allah acılarını göstermesin. Evet benım çok sık oluyor sadece sağ karın kısmım top gibi oluyor ☺️
Tazeannee Yasemindemirtas oda olabilir canım benım genetik olarak annesi minnoş ise oda öyleedir kötü bir durum olsaydı doktorun bilgilendirirdi sağlıklı dogsun insallah