Beybix Kızlar nerede okusam bebek için sola yatılmalı diyor, 11+1 haftadayım ama sürekli sola yatamıyorum gündüz uzanırken genelde sırt üstü uzanıyorum sola yatmak kaçıncı haftadan itibaren önemli dikkat etmeli miyim?
fatmaa37demi5 Beybix sola yatınca bebeğe daha iyi kan akışı sağlanıyor ama bende sürekli hep soluma yatamadım kolum ağrıyor. Gün içinde bi soluma bi sağıma yatıyorum sürekli
NslhnAltun5580 Beybix sanırım sizin için daha erken 20 Li haftalardan sonra dikkat edin . Tabi alışıyorsunuz ben bi sağıma bi soluma bazen de sırt üstü değişiyor 35. Haftamdayım
minik_koala_ve_annesi Beybix 6.aya kadar sirt ustu yatabilirsin canim 6.aydan sonra kordon dolanmasi vs durumuna karsi sag ve sola donuk yatiliyor
gizemlianne12345 Beybix sağ sol diye bi ayrım yok doktoruma sordum sürekli sola yat diyorlar dedim yüz üstü uzanmadın ve rahatsız olmadın süreçe hangi tarafa doğru yatarsan yat dedi zaten belirli bi süre sonra sağa sola dönmekten artık bıkacaksın ben şuan o vaziyetteyim 😅🤦🏼♀️
minik_koala_ve_annesi Beybix istedigin gibi yatabilirsin canim ben 5 6 aya kadar rahattim sirt ustu yatiyordum 33 haftaligiz artik hayal😅dogumdan sonra