Burcusko Merhaba sevgili gebeler, sınava hazırlanıyorum bir iki ayım kaldı doğum için.Bugün bir iç sıkıntısı ağlama hissiyatı başladı ve nefes alamamaya başladım.Sizce sebebi nedir? Panik atak olabilir mi ?