Nur79 Kızlar ben 36 haftalık hamileyim 38 de inşallah sezeyanim olucak, siz krem kullandınız mı ne zaman kullanmaya başladınız bana bilgi verir misiniz rica etsem.
benimmdunyamm Nur79 doğurdum gün kullandım birde ben ayva çekirdeğini suya isladim jel gibi oldu her emzirme sonrası sürdüm onun aşırı faydası oldu
Misssitare Nur79 bugün doktoruma sordum kreme başlayayım mı diye. Doğumdan sonra başla dedi. 38 haftalığız
Ada-9788 Nur79 kullandım çok etkili gerçekten doğumdan sonra kullanırsın doğumdan önce diyenlerde var ama bence hiç gerek yok bazılarının göğüs ucu çabuk çatlıyor galiba onlar kullanıyormuş bende öyle bir sorun olmadı çok şükür her emzirmede yada 2 3 emzirmede bir öncesinde veya sonrasında kullanabilirsin yumuşacık yapıyor kesinlikle bende yara tahriş veya kesik oluşmadı çok memnun kaldım