Kizlar 10 haftalık hamileyim 1 haftadır düşük tehlikesi ile bogusuyorum iğne ilaç serum fitil 2 kere kanamam oldu 1 gece hastanede yattım çok korkuyorum bebeklerime bişey olacak diye böyle olup devam eden vsrmi bundan önce hiçbir şeyim yoktu ne bulantı ne kusma doktor bu kadar iğne ilaca rağmen tekrar olmadı normal değil ama bebekler iyi diyor