sonnenschein inş hiç başlamaz canım senin rahat hamilelik geçirirsin benim 7. Hafta gibi başladı sabah bulantım oluyordu sadece kusuyordum geçiyordu gün içinde yoktu o yüzden doktorum verdiği bulantı hapını 11. Haftanın sonuna kadar kullanmadım bile ama 11+5 de beni bir kusma bulantı tuttu anlatamam ne yesem kustum ne yesem mecburen ilaca başladım şuan 12+1 ve 4 gündür günde kaç kez kusuyorum artık sayamıyorum bile ilaç sayesinde biraz hafifledi o kadar demem o ki bulantı kusma çok zor hele gün içinde birden fazla oluyorsa