Kızlar 11+3 haftalıkım ve akşam sabaha karşı kanamam oldu ve hala şuan devam ediyor çok az geliyor damla damla akşam kırmızıydı şimdi kahve rengiye döndü sabah hemen doktoruma gittim ve istirat et dedi iğne yaptı düşük önleyici ilaç verdi kanamam hala biraz devam ettiği için endişeleniyorum ilk anneyim daha acaba başka doktorada gitsem mi yada sizin de başınıza geldimi