AdinsMom 5+1de sadece kese gözüküyordu 8mm’ydi. Bir sonraki hafta 6+1de gittiğimde hem yolk sac hem de bebek gözüküyordu, kalp atış harekete gözüküyordu ama sesini duyamadık. Daha sonra 8+1de gittiğimde kalp atışını da duyduk ☺️ Endişelenmeyin, daha çok küçücük