Senem_11 fatmaa37demi5 cok sukur bende dusuk sandım zaten az yedım 1 tabak karnabahar yedım soylemesı ayıp
milatlas13 benim doktorumun söylediği 140 üstü sıkıntılı. ben de sürekli ölçüm yapıyorum evde.tokluğum genelde 90-120 arası. normal diyor buna.
Senem_11 Kızlar kuru fasulye ile diyet ekmegı yedım 1 dilim sadece suyuna bandırdım ekmegı diye mi acaba yuksek cıktı 149 cıktı ya