zeliiiiihaaa kiz ben 33+4 um bugun haftalar oncesinden bas asagi oldugunu soylemisdi erken dogumla bi alakasi yok o durumun 🙈 ben 30 hfta bile degildim asagiya dondugunde. Sdce noluyo dha erkenden etkiler baslio agirlasiyosun agrilaen sancilarn oluyo ama dogumla alakali dgl bunlar.. htta gecebn hfta dogum sancisi cekdim resmen belden kasiga rgl agrisi gecmek bilmiyo.acillik oldum falan.nst girdim ne sanci ne dogum belirtisi ne erken dogum riki hicbsy cikmadi gyt normal yorulursun stres yaparsin etkiler artik seni son zmnlarin demisdi.ama doguma daha var dedi..