mart26 beennn 🖐🏼 6+6 idi kalp atışlarını duyduğumda o masaya yatana kadar hiç bir hamilelik belirtim yoktu sadece acaip bel ve bacak ağrısı vardı. Bekledim ya bebek öldü ya da dış gebelik fln diyecek diye ama gayet sağlıklı bebek var demişti. 10. Haftaya kadar da öyle gitti. Sonra suyun tadı kötü geldi 12. Haftada kontrole gittim bebek amuda kalkmıştı gayet hareketli idi 🙃 şimdi 16 hafta bitti yeni yeni bulantı oluyor. Hiç hamile değil hasta gibiydim öğlen sonu kontrole gidicem bakalım Allah ne verirse hayırlısını versin 💕