Selam kızlar 5+4 haftalık hamileyim ne bir kasık ağrısı ne bulantı ne göğüs ağrısı hiç bir belirtim yok daha önce 10 haftalık bebeğimi kaybettim o hamileliğimde hepsi vardı bunda olmayınca acaba bir sorun mu var diye kafama takıyorum doktora henüz gidemedim yarın randevum var gidecem inşallah önce size sormak istedim ilk haftalarda benim gibi olan var mı acaba