Dryakts Kızlar bebeğin hareketlerini asagida hissedersen kız yukarda hissedersen erkek diyorlar sizler böyle birsey duydunuz mu veya bebeğinizin hareketlerini nerede hissediyorsunuz cinsiyetleri nedir ☺️
_ozlmm Dryakts İlk zaman küçük ve aşağıda olduğu için aşağı tarafta solda hissediyordum büyüdükçe göbek hizama çıktı şuan maşallah kafası aşağı da poposu ayakları yukarıda 😂Cinsiyetimiz erkek
yigitinannesiiiii Dryakts bebekler büyüyene kadar hepsi aşağıda olurki rahim zamanla büyüdükçe yukarı çıkar bu size mantıklı geldimi cidden🤔😂 şu sağ sol olayı daha mantıklı 😂 zaten hareketini hissedene kadar cinsiyetide belli olmuş
Dryakts yigitinannesiiiii benim suan 6 aylık oldu hala belli değil kızdır o zaman diyorum doktora hayır kendinizi oyle hazırlamayın bacak arasını göremiyorum dedi
Limonluek Dryakts 6aydır nasıl göremiyor ki, ilk kez duydum :) hayırlı ve sağlıklı evlat olsun inşallah tam bir sürpriz :)
yigitinannesiiiii Dryakts benim oğlum olucak ilk hareketini göbek altında hissettim sonrasında büyüdükçe heryerde hissediyosun bi gün aşağıda bi gün yukarıda yani bu dediğinize göre ayarlamak saçma olur doktorunuzu dinleyin detaylıda bişey demedilermi?