Hatihati Kızlar 39 haftalık gebeyim.Alttan muayene oldum.Ebe enfeksiyonum olduğunu söyledi.İlaç vermediler.Sanirim doğum yakın olduğu içinmiş.Evde neler yapılabilirim.
Ayse_3434 Hatihati benim de çok değil ama enfeksiyon vardı bol su iç dediler ben öyle yaptım geçen idrar tahlili verdim geçmiş şükür sende bol su günlük 2 litreye yakın iç
Hatihati Ayse_3434 ya bide bişey sormak istiyorum alttan muayenem biraz zor geçti.Acaba enfeksiyondan mı kaynaklandı ebe elini sürekli ileri itmek istiyor ve çeviriyordu sizde de böyle mi oldu.
Kzytoo Ben de 21 haftalık hamileyim detaylı ultrason yaptırdım doktor alttan da baktı az enfeksiyon var dedi ve ornitop hap ve gynomax fitil verdi kullanıyorum ama daha önce kullananınız var mı
Hatihati Kzytoo bende içiyorum bol bol.3 gibi alttan muayene oldum.Olduğumdan beridir sancım geçmiyor hastaneye gitsem mi bilmiyorum şuan