Selam kızlar, benim beklenen adet tarihim 21 eylül. Kaç gündür kasık ve karın ağrım var son günlerde de göğüs hassasiyeti başladı. Aslında adet belirtileriyle aynı ama hem his hem de belirti olarak hamilelik gibi düşünüyodum. Dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bugün tekrar yapmaya korkuyorum. Sanırım gecikmeyi bekleyip öyle test yapacağım. Umudumu kaybetmemek için erken testi negatif çıkıp hamile olduğunu öğrenen var mı yazabilir misiniz 🌸