Kizlar 35 haftada devlet Hastanesi’ne gitmiştim nst için biraz sancım oldu orda muayenede etti doktor ve bebeğimin kilosu 2800 şu bugün 37 hafta oldu özele gittim doğum yapacağım doktora boyu 45 cm kilosu da 2571 dedi doktorum iyi dedi bı sıkıntı yok dedi ama bana kilosu düşük geldi doktor gayet iyi dedi ama devlette yüksek çıkınca burda niye böyle çıktı moralim bozuldu biraz başına gelen varmı yazarmisiniz lütfen 🥰