Kızlar yarin 29 haftalik olcam inşallah. 1 haftadır sol gogsumun altında kaburga kemiğimde ağrı var. Yatınca rahatliyo oturunca daha fena :( çalışırken baya zorluyor. Sizlerde yaşadınız mı? Doktorlar ne öneriyor? Kontrolüme bir kaç gün var da sorayım dedim. Vitamin ve kalsiyum magnezyum falan kullanıyorum bu arada