fatmaa37demi5 kevser55 sadece şuan koltuk altımda var çok gözükmedigi için rahatsız etmiyor ve iyi ki çok değil. Dogumdan sonra çaresine bakmaya çalışıcam inşallah. 38+4
suledemrrr kevser55 maalesef genital kararması oldu ama doğum sonrası geçiyormuş doktorum söyledi geçmezse de cilt acıcı ürünler var kullanırız artık
kevser55 suledemrrr benim doktorum da geçicek hepsi dedi inşallah geçerler bölüm bölüm her yerde oldu nerdeyse 🤦🏻♀️
suledemrrr kevser55 geçer diye düşünüyorum baya araştırdım şimdi vücudumuz çok fazla östrojen hormonu salgılıyor ya onun için oluyomuş doğum sonrası azalınca geçiyormuş