Birminikannesi32 Kızlar 22+2 günlük hamileyim ve iki gün önce düşük riski ve erken doğum riski yüzünden serklaj ameliyati oldum . Ama aşırı derece de kasıklarım agriyo olup ta benim gibi şikayetçi olanlar var mı yardımcı olursanız sevinirim.
Pijamaskeliler Birminikannesi32 16.haftamda oldum.basarili geçti ole ağrı sızı o kadar olmadı 2 kez kontrol oldum snrasinda gayet iyiyiz cok şükür 20+0 bugün çarşamba günü detaylı ultrasona gircez ara sıra kaşıklar da adet olcak gbi hisler oluyor bu kadar ama şiddetli olmuyor benim rahîm ağzı gevşemiş dendi o yüzden yapıldı
Bebekdelisi Birminikannesi32 ne gibi belırtınız oldu acaba bende altıma baskı var dr gitmek istiyorum ama normal diyor herkes
Halley38 Birminikannesi32 Ağrınızın olması ilk zamanlar normal bi de haftanız biraz büyük olduğundan olabilir bu durum…Ben 13.haftada oldum ilk hafta adetin başlangıcındaki gibi kasık ağrılarım oldu zamanla azalarak bitti sizinde geçer inşallah
Birminikannesi32 Bebekdelisi bendeki en büyük belirti kasık ağrısı oldu .hiç geçmek bilmeyen kasık agrum wardi ve karnım çok aşağıda duruyordu