Prezervatif ile korunurken ben şahsen kendimi hiç korunuyor gibi hissedemiyordum bana göre çok güvensiz bir yöntem, sızdırıyor, yırtılıyor. Yeni doğum yapmış olanların çok daha güvenilir, hatta iki belkide üç korunma yolunu bir arada kullanması gerekiyor bence.