Eldgrn poyrazvearya 😩😩 ben daha bilmiyorum maglesef 17+5 iz yarın kontrol var görüş günü herhalde yarın anca öğreniriz
Eldgrn poyrazvearya evet canım ya en son 13+6 da gittim oda bı önceki muayenin kontoluydu ondan çok uzun sürmedi inşallah yarın öğrenicem 1 aydır bekliyorum ilk defa bu kadar uzun beklemiş oldum valla