Edaa1234 Bazı web sitelerinde hamilelikte tavsiye edilmez diye okudum fakat doktorum bu ilacı önerdi benim gibi bulantı yaşayıp bu hapı kullanan var mı?
Burcuuzunnn Edaa1234 bende dün kullanmaya başladım bu ilacı eczane bile bunu hamileler kullanıyor dedi doktorum da en iyisi bu hamileler kullanabilir dedi
TTtutku Edaa1234 evet ben kullandim prilam etki etmedi bana sabah aksam dil alti eritmeli kullandim bulantim bitince de biraktim bizzat doktorum onerdi doktorumda profosör yani
1Ada1 Edaa1234 ben çok kullandım canım bana az da olsa göz açtıran o oldu. Her ilaç için yan etkileri illa vardır ama çok kötü olsa doktorlar da bu riski göze almazdı diye düşünüyorum
Edaa1234 2 hafta önce aldım ben kullandım 10 tablet bitirdim bana da çok iyi geldi şimdi yeniden aldım bu hafta araştırınca öyle tavsiye edilmez yazısını görünce korktum sormak istedim bu bulantılarla ancak bu şekilde başa çıkıyoruz napalım
Hulus Edaa1234 5. Haftamda başladım 35. Haftamdayim hala iciyorum. 8 mg kullaniyorum ben onsuz su bile icemiyorum .