Birprensesannesi2525 Kızlar son değerlendirmeleri 🤭🤐yaptık eşim şehir dışında çalışıyor maalesef, bu aydan bi tık umutluyum var mı aynı tarihleri bekleyenler
Gamzelit Birprensesannesi2525 bat 1 ekim değil 27 ekim bende bekliyorum ama çok uyuyorum, çok akıntım var bugün sabah ta arabanın içi bi koktu burnuma ama gebelik mi, adet mi yoksa kullandığım DUPHASTON ilacı mi bilmiyorum bende bekliyorum sabırsızlıkla💐 sizde var mı belirti
Birprensesannesi2525 Gamzelit canım Eylül yazmak istedin sanıyorum, bende hiç belirti yok ama daha 10 gün var bilmiyorum ilk çocuğumu adete 1 hafta varken öğrenmiştim belki dayanamazsam 3_4 gün sonra test yaparım 🤭
Gamzelit Birprensesannesi2525 eylül evet ama iite uykuya yoralım bunu da 🤭😂🤦♀️ evet bende adet günümden 1 hafta önce comfort family adlı erken testte, adet günümde de kaset testte görmüştüm ama hissediyorum sanki bilmiyorum ya🤷♀️
Gzmklncc Birprensesannesi2525 anladık anladık 😂😂 1 ekim benim ama şuan çocuk istemiyorum hayırlısı olsun ara verdim 😂
Birprensesannesi2525 Gzmklncc ya bende bu ay olmayacak gibi ama olacak gibi de hissediyorum bilmiyorum doğumgünüm 5 inde, belki bir sürpriz bekliyor bizi bilmiyorum ki😂 hayırlısı olsun canım özel bi sebep mi vazgeçişin?
Gzmklncc Birprensesannesi2525 eşimle çok sık kavga etmeye başladık 😂 yalanlar felan var işin içinde önce post açmıştım görmediniz sanırım ev boşaltılacak diye kağıt geldi ev bizim ama tapu yok vs eşimde bana söylemedi bir başkasına ev boşalacak yanında söylemeyin haberi yok dedi felan babasıda bizim arabayı diğer oğluna geçirdi oda kaza yaptı çok karışık olaylar oldu bu ev konusunda evi terk etmeye kadar gelmiştim öyle yani baya karışık oldu ama yeniden post açıcam bunun İçin yeni gelişmeler var 😂😂 bu ay ben istemiyorum diye hamile kalırsam çok gülerim 😂😂
Birprensesannesi2525 Gzmklncc canım hayırlısı olsun gerçekten saldığın zaman olabiliyor 🤭 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🌹