Tubactnr Nupelda Avşin Helin Loran Ruken Hivda biz bunlardan birini düşünüyoruz belki sizede fikir olur🥰
haklisinesracim Hamileanne01 İlk defa nupelda diye bir isim gördüm anlamını bilmiyorum ama bir sürü guzel Kürtçe isim varken neden bunu seçtiniz merak ettim gerçekten
Ygtzynp Ben siyaset,ırk,görüş bildiren isimleri dogru bulmuyorum.okul ortamında kesinlikle bi taraf in etiket oluyor.bazen dalga konusu,bazen ayrıstırıcı.Maalesef ülkemizde bu durum çok karsılasılıyor.üniversitede ben böylesi olaya şahit olmustum mesela
Baltopu2 Malesef ülkemiz hoşgörü ülkesi değil ve gelecek neyi gösterir bilemeyiz bu yüzden bende ayrıştırıcı isim konulması taraftarı değilim
Derya_gumus Aynen tabi herkes hangi dilde isterse o dilde isim koymakta özgür ama bence yani fikrimce illa kurtce isim koymayin ilerde kizinizinda kucuk bir kiz oldugunda genc bir kadin olduğunda ve yaslanip teyze olduğunda bile sevdiği bi isim olsun gecen bi yarisma programinda adamin birinin adi Bargıran dı garip bi isimdi kendisi o kadar sevmiyordu ki soylemeye bile cekiniyordu ismini türkce kurtce hic farketmez ama cocuklarimizin seveceği isimler olmali bence ve turkiyede ayristirma oluyor malesef bircok seyde okularda is ortaminda heryerde zor durumda kalmayacagi bi isim koyun bebisinize ama bu yazdiklarimi yanlis anlamayin ne olur fikrimi soylemek istedim