Tugbaelif33 Kızım 1 yaşınd yeni hamile olduğumu ögrendim işten gelince Kızım tokta olsa emiyo gecede kalkınca emmeden yatmıyo .emzirmek karnımdaki bebegin gelişimine engel olur mu ???
Mervegedik22- Tugbaelif33 gelişimle alakalı bı bilgim yok ama dinimizce olmaması gerekiyo diye biliyorum karninizdaki bebeğin hakkına geciyo süt diye biliyorum. Emin değilim
Mervemm Tugbaelif33 bence en mantıklı cevap doktorun verir canım sana. Ben hamile olduğumu öğrendim kızım 23 aylıkti bir ay daha emzirdim 2 yaşta tam biriktirdim. Doktoruna söyle sakıncası varsa keser ama şahsen ben bir sakıncası olduğunu sanmıyorum.
Tugbaelif33 Mervegedik22- Hamileyken emzirmenin günah olduğuna dair şüphelere de Diyanet’in açıklaması, bu konuda kısıtlayıcı herhangi bir ayet ya da hadis olmadığı ve dolayısıyla hamileyken emzirmenin haram olmadığı yönünde diyo İnternet te
Tugbaelif33 Mervemm çok teşekkür ederim Dr 20 gün sonra gel dedi sormayı unuttum kızım 1 yaşında gece emmeden uyumuyo bu gece saat 5 30 a kadar yatmadı salladım uyumadı emzirdim uyudu