Fatma0090 beslenmiyor benim ki serklajim çok güzel 34 olmuş hatta detaylı da başladı sorunlar 2.kontrolde daha beter şeyler duyduk birden ters akim baslamias plesanta içine kanamış pihtilar doluymuş 2.gorus almak için 2 doktora daha göründük bu haftada degismio plesanta yüzünden bebek geriliomus 22.hafta girdik güya ama 19+2 hale orda takılı kaldı alalım diyorlar tansiyon cikiodu zehirler die kalbi atio nasıl sonlandirayim kalp atsin diye iğne ilac tonlarca şey kullaniyorum sindi bole bi imtihan bugün başka doktora gittik 250ye düşmüş kilosu 353 idi geçen hafta organları bile çok güzel çıktı bugün ki prof recep has a gittik perinetolog bunları dedi oda içerde sıkışmış bile oğlum düzgün gorunemio bile mucalde diyor içerde 2 hafta bekle çapaya gel snra dedi ordada bakilcak dedi ama kalbi durcakmis yarın öbürgün evde tansiyon ölçüyorum dikiş yapan perinetologmda o kadar güzel diktik ne güzel doğuma kadar giderdi ama işte böyle bisey çok zor imkansız dedi evde akıbetimizi bekliyoruz hep yattım bisey olmasin die annen geldi otobüsle geldiği gün şoka girdi oda 😭😭😭