Merhaba, 17 haftalık hamileyim Serklajlı olduğum için ara sıra şikayetim olmasa da idrar tahlili veriyorum idrar tahlili sonucumu yeni aldım doktora yarın gösterebileceğim ama daha önceki tahlillerimden yüksek çıkmış bu sefer , sorun olur mu bu değerlerle antibiyotik kullanmam gerekir mi bilgisi olan yazabilir mi acaba