kızlar bebeğime oda yapıcam benim yatak odamın hemen yanında odası doğduğundan itibaren orda yatırsam olur mu acaba anne yanı yatağı almasam acaba çok gerek var mı bilemedim geceleri çok uyuyan biri değilim zaten emzirmeye onun odasına giderim sık sık ama bilemedim sizce nasıl yapmalıyım