26 haftalık hamileyim
Boğaz ağrısı ve halsizlik yüzünden doktorum ağrı kesici ve vitamin serumu yazdı serum bittikten sonra eve geldim ve karın ağrısı başladı önceden yoktu ve sulu ishal oldum.. şuan ishal durmuş gibi ama karın ağrım çok.. serum yüzünden mi böyle oldu yoksa başka bişey mi ne yapacağım bilmiyorum doktorum ishal devam ederse enfeksiyon hastalıklarına git dedi ama ishalim suan durmuş