Minikmucizemm- umena daha kullanmadım görümcem kullanıyor keskinlikle al dedı. Dolap uygulamasından temız buldum aldım 160 TL’ye . Sıfırları çok pahalı bence
Tunahan_rumeysa16 Minikmucizemm- bende dolap uygulmasindan almayi düşünüyorum odeme kartla oluyor sanirim odedikten sonramı kargoya veriliyor nasil oluyor süreç hic alisveris yapmadim ordan :) birde tredyol ile anlasmali bir uygulama oldugundan dolayı trendyol cuzdan ile odeme yapılırmii
Minikmucizemm- Tunahan_rumeysa16 evet anlaşma olunca kart ıle alınıyor. Ödeme yapılınca 4 gün içinde satıcı kargo yapmak zorunda eğer yapmazsa paranız sıze geri iade edılıyor. Trendyol cüzdanı bılmlyorum maalesef