Merhaba arkadaşlar. 2 gün önce gece sancımdan dolayı hastaneye gittim nstye bağlandım. Sonra çatı muayenesi yaptılar o evreye kadar kanamam yoktu çatı muayenesinde çok zorlandım. Kanama geldi 1 gece hastanede kaldım. 2 doktor bir ebe çatı muayenesi yaptı yani 3 kere yapışmış oldu. Her yaptıkça da kanamam geldi azar azar. Serumla bebek için ciğer geliştirici verdiler erken doğum olursa diye 2 iğne yedim, kan dindirici ilaç içtim. Şuan hastaneden çıktım pıhtı gibi regl kanama gibi parça parça aşırı değil tabi ama kan geliyor. Bilginiz varsa beni aydınlatırmısınz korkuyorum 🙏🏻