Kızlar çoğunuz biliyordur muhakkak ama ben bilmiyordum bu zamana kadar benim gibi bilmeyen annelere ;
Ben bebeğime göğüslerimi sırayla veriyordum. Ama yanlış yapıyormuşum ebe şöyle yapmamı istedi;
Mesela en son sağ göğsünle emzirdin. Diğer öğünde soldan başlama sağ olandan ver çünkü sütün yağlı kısmı o göğüste kalırmış bebek almazsa doymazmış ve huzursuz olurmuş. Başta emdiğinde su alıyormuş sadece.
Bu tür çok bilinmeyen bilgileri paylaşalım postta 🌸