imren88 16 haftalığım kan tahlillerinde CRP değeri 8 çıkmış. Doktorum normal diyor ama yine de insan korkuyor bu olayo daha önce yaşayan var mı? Enfeksiyon, mikrop bar kanda diyor internette
mavisinprensesi20 imren88 benim ilk gebeliğim crp aniden 100oldu ve 14. Haftada kaybettim bebegimi şuanda ise 24+4 haftalığız en başından cep 16 ve 20 arası gidip geliyor antibiyotik tedavisine rağmen aynı ve gebeliğimin 12. Haftasından itibaren sürekli antibiyotik alıyorum babada doktorum bişe olmaz çok önemli bir değer değil 50 üzeri olmadıkça diyor. İnsAllah bişe olmaz tırnak batmasında bile yükselir bir akne stres bile yükseltir diyor doktorum🤷
Minigim4545 imren88 bende hamilelikten kaynaklı 2. Hamileliyim ilk öğrendigin zaman bütün degerlerim iyiydi daha sonra crp yükseldi 3 aydir uğraşıyorum 2 kutu antibiyotik kullandim düşmedi 20 25 arasında doktorum tek başına anlam taşımadığını söyledi hemogramda ki WBC değerinin önemli oldugu söyledi benimde o normal seviyede sağlıkla alalim kucagımza şuan kuru dut kürü uyguluyorum inşallah düzelir
imren88 mavisinprensesi20 evet en ufak bir grip bile geçirsen CRP yükselir dedi değer 10 a kadar normal sayılıyor dedi ama insanın içi rahat etmiyor kesinlikle
imren88 Minigim4545 kuru dut kürü nasıl yapılıyor peki bende yapayım. WBC değerine baktım normal benimde
mavisinprensesi20 imren88 tabi ki de etmiyor antibiyotige bağımlı yaşıyorum vallahi ve sürekli bana tırnak batman olmadığına boğazın kulağın agrimadigina emin misin diyor evet eminim bir yerim agrimiyor tırnak batmam yok. Bende çok korkuyorum 20 oluyor en düşük 16 da kalıyor 2 haftaya bir baktiriyorum ben
Minigim4545 imren88 bir su bardagina 2 yemek kasigi dut atiyosun kaynamaya başlayınca 5 dk tut sonra ılık bi sekilde tüketiyosun