mrkr Kızlar , en son hangi haftaya kadar çalışabiliyoruz bilgisi olan var mı ? 37+0 mı , 37+4 te galan da ayrılabiliyor muyuz
Nebile-01 Mevzuatta doğumdan önceki 3 haftaya kadar çalışılabilir yazıyo yani 37+0 ben bu şekilde biliyorum
Sl_kyz25 Ben 33.haftada bir hafta çalışmıştım sonra bırakmak zorunda kalmıştım. Örneğin doğum 40.hafta olduğunda 8 hafta geçtikten sonra ben o bir haftayı 9.hafta olarak ekleyebilir miyim