minik23_ 23 haftalikken 562 gramdik biz. Belki genetiktir iriligi. Evet şeker bebekte irilige sebep oluyor ama mesela bende de şeker yüksekliği çıktı ve bebek normal irilikte. Siz yinede mutlaka üzerinde durun bu konunun nolur nolmaz. Ayrıca ailede şeker hastalığı varsa mutlaka şekerinizi kontrol ettirin ne yazık ki az kilo aldım şekerim çıkmaz veya çok kilo aldım şekerim çıkar değil, genetik faktörler de çok rol oynuyor.