39+3 olduk ama ne vajinada baskı var ne sürekli tuvalete çıkma var ne paytak yürüme var 1 haftadır yalancı sancılarım oluyodu o da olmaz oldu benim kız doğmayı unuttu galiba 😂
Yürüyüş yapıyorum, sürekli sıcak suya giriyorum, pilates yapıyorum, ilişki var, perine masajına da başladım 1 2 sefer yaptım, günde hurma yiyorum tek sayı şeklinde ama yok😅
Böyle hiçbir belirtisi olmadan doğuran var mı benim umudum tükenir gibi oldu sanki🙄🥺