Bybrs Kızlar sağ tarafımda sertleşme var orda kasıldı tatlı yedim soluma yattım sıktırıyorum ama hareket yok semsert orda duruyor ve korkuyorum fikri olan varmı
Tugbacagatay Bybrs Yakınınızda sağlık ocagı varsa cıkıp kalp atışı dinleyebilirisniz ama sakin olun bende 35. Haftadayım bazen benimde bi tarafta toplanıp sert olup uyuyor bebiş
benimmdunyamm Bybrs valla o haftada benimde çok sertleşirdi ama hareket durtunce ederdi istersen sağlık ocağına git
Fatma0090 Bybrs hiç vakit kaybetme git tatlı yıyıp bklmşsin tık yok dıyosun durtmusdun hayla yok dıyosun bu norml degil git bi kontrol ol bnmde cumartesi günü öyke oldu ama hafuf edıyordu gene de gıttım
Bybrs Tugbacagatay çok korktum bu haftaya geldim ya ALLAH biliyor risklerle tedirgin oldum biran doktora yazdım olmadı gidem evet sağlık ocağı aklıma hiç gelmedi sağol canım
Minigim38 Gece 3 saat boyunca hareketsizdi dürttüm salladım ama fayda etmemişti meyve yedim 3 saat sonra hareketlendi stres yapmayın sakin olmaya çalışın