Milkkk çevremde tecrübeli annelerin hepsine sordum bende bu konuyu, makale okudum, araştırdım, cocuk doktorlarının kitaplarını okudum hepsinde aslinda sonuç ortak emzik büyük kolaylık kesinlikle kullanım olarak anneyi rahatlatan birsey ama bebek için hem psikolojik açıdan hemde fizyolojik olarak kesinlikle zararlı kime ne kadar zarari var tartışılır ama kimse zararsız dememiş bugüne kadar. Bencilce yaklaşıp bana kolaylık diye birgun kullanır miyim bilemiyorum ama kullanmamak için elimden geleni yapacağım. Bir anlık gaflete düşmemek için emzik almadım bu yüzden. Çünkü okuduğum ve arastirdigim şeylerden sonra gidip bebeğe emzik vermek bana vicdan yaptırır.