Kader2366 Kızlaar 18 haftalık olduk idrar yolu enfeksiyonu var doktor antibiyotik yazdı kullandım ama geçmedi sizler neler yapıyorsunuz enfeksiyon için bol su içilmesi gerekiyor başka 😇
Ebrumurat123 Kader2366 geçmiş olsun bende 17 haftama giricem hala var 2 buçuk litre su içiyorum banamisin demiyor insallah zamanla diyorum
Aselinannesi3 Kader2366 Canım bende de vardı ve yine tekrarlandı bol su içmeme rağmen sürekli tekrarlanacak sanırım doğurana kadar su içmek dışında şimdi çamaşırımı giymeden önce en yüksek derecede ütü basıyorum, iyi geldiğini söyleyen çok oldu bakalım