QUEEN088 Benim bebek kafası aşağıda ayakları yukarıda🙁yine erken doğum yaşarım diye korkuyorum🥺 Sizde bu haftalarda olmuşmuydu?
Sarahh QUEEN088 narahat olma yeri genişdi diyə 100 dəfə aşağı yuxarı olur . Məndədə çoxdandı baş aşağı dayanıb 35 həftəlikdi indi
Pijamaskeliler QUEEN088 arkadaşım bana 4 aylıktan beri aşağıda benim ki dedi sona kadar ole gitti geçen gün sezeryan oldu doğum yaptı günün de sadece o zaman kadar rahatsız oldu baskıdan dolayi hep vajinamda dedi yürüyemedim evde yattm dedi
mavisinprensesi20 QUEEN088 bizde şuan 24+4 haftaligiz 23+4 yani bir hafta önce kontrole gittiğimde bebeğin yüzünü görmek istedik 4 d olarak doktorumuz bebeğin kafası aşağıda net görmeyebilirix dedi ama bize risk var vs diyip bu konudan hiç bahsetmedi bile bende bişe sormadım 🤷 ayakları yukarıda dedi. Sonrada erken doğum riskin yok dedi bilemedim siz diyince korktum şuan 😕
girl_boy_annesi QUEEN088 ya geri dönme şansı var mı canım kafası kanalamı yerleşmiş yoksa baş aşağı mı duruyor
QUEEN088 Pijamaskeliler Aynen insan rahatsız oluyo akşamlar hareket etdiğinden çıkıçak gibi hiss veriyor
QUEEN088 mavisinprensesi20 Bende bi kere oldu diye ondan korktum.İnşəAllah hepimiz vaktinde doğururuz🤲🏻🤲🏻
Celiktss 20lerde falan makat geliş görünüyodu 25falanken doktor başı aşağıda dedi. Neden öyle dedim, e normal doğuma kadar daha çok döner dedi. Bi sıkımtı yok bence Neden stres oldun ki
QUEEN088 Celiktss Bende erken doğum olmuş 2 defa o yüzden endişeliyim.Bide doktor söyledi iki defa kardon boğazına dolamış
Sarahh QUEEN088 boş yerə özüvü narahat eləmə ,qızımdada mənə dolanma deyilmişdi 2,3 həftə sonra başqa yerdə uziyə girdim dedilər elə bişey yoxdu. doğulandadda dolanma falan yoxuydu
mavisinprensesi20 QUEEN088 insAllah inşallah siz sanırım serklaj istiyordunuz riski atlatmıştiniz yanlış hatırlamıyorsam yada karistirmiyorsam 🤔 durumunuz şuan nasıl bence dert etmeyin doktor eğer o riskli bir durum olsa bana öyle kolayca risk yok demezdi sanırım hiç o konu üzerinde bile durmadı bebegin kafası aşağıda yüzünü goremeyebilirz dedi sadece 🤷
QUEEN088 mavisinprensesi20 doğru hatirliyorsun ama doktor serklaj yapmadı.Hiç bende doğrusu düşündüm ki benim kısalmalarım stressle çok Alakalı oluyor.inşəAllah vaktinde doğururuz.İnsan o kadar endişe ediyorki🥺
Rumuz123456 QUEEN088 ben 21 haftalıkken detaylı ultrasona gittim doktor kafası aşağıda demişti bir sorun olur mu dediğimde erken doğum görünmüyor dedi
motherofcats benim bebişiminde 26 27 den beri başı aşağıda. 37 haftalık olucaz daha doğmadık😅 niyeti de yokmuş kanala bile girmemiş.
QUEEN088 motherofcats ya 😄bakalım benim)oğlan 37ye kadar gitse sevindiğimden gebericem😂😂Senin bebeğinde sağlıkla gelsin🤲🏻