YagizAsyaMom Bebek haraketlerinde bir azalma olacak mı acaba çok merak ediyorum salya sümük modundayız🤧🤧🤣
Pirayeee YagizAsyaMom dün grip oldum pek hissedemedim ama şuan kendne geldi çok şükür 😍 kıpır kıpırız ♥️
Slha YagizAsyaMom bnm iki uc gundr oksuruk vardi bgnde grip var azalma vr hareketinde sznde olemiydi ya 😳