Arkadaşlar ben bugün tam 36 haftalık hamileyim son zamanda artan tuvalet ihtiyacım var bu durumu normal karşılıyorum son haftalarım olduğu için ama bu gece 9 veya 10 sefer tuvalet için kalktım ve asla bi rahatlama olmadı şişlik ve sertlik vardı karnımda sabaha kadar uyuyamadım bebeğinde suyu az dedi doktor son kontrolde bende endişeleniyorum bu kadar fazla tuvalete çıkma ihtiyacı normal mi aynı durumu yaşayan var mı